Mês anterior Dia anterior Dia seguinte Próximo mês

11th International Conference on Urban Regeneration and Sustainability

De Terça-feira 12 Julho 2016
Até Quinta-feira 14 Julho 2016
por Rede Íbero-Americana de Estudos em Polos Geradores de ViagensVisualizações : 1432

11th International Conference on Urban Regeneration and Sustainability

12 - 14 July, 2016, Alicante, Spain

Sustainable City 2016 is organised by the Wessex Institute, UK and the University of Alicante, Spain. It is sponsored by WIT Transactions on Ecology and the Environment, the International Journal of Energy Production and Management, the International Journal of Design and Nature and Ecodynamics and the International Journal of Sustainable Development and Planning.

JEvents v3.1.14 Stable   Copyright © 2006-2013